Služby

Objednajte si doplnkové služby k Vášmu virtuálnemu sídlu firmy v Bratislave

Objednávkou virtuálneho sídla firmy v Bratislave získate:

Označenie poštovej schránky

Na vami zvolenej adrese bude poštová schránka označená vašim menom alebo obchodným menom. Kuriér alebo poštový doručovateľ vám na vašu novú bratislavskú adresu bez váhania doručí každú vašu poštovú zásielku.

Notifikácie o doručení pošty

Vždy, keď vám príde pošta, vás upozorníme na doručenú poštu dohodnutým spôsobom: SMS-kou, e-mailom, alebo vám pošleme info do vašej mobilnej aplikácie: WhatsApp, Viber, Skype atď. presne podľa vášho želania.

Vyfotografovanie každej vašej doručenej zásielky

Obálku každej poštovej zásielky vám vyfotografujeme a odošleme snímku na váš e-mail, alebo podľa vášho priania do vašej aplikácie WhatsApp, Viber, Skype atď. Vďaka tomu si môžete ihneď pozrieť, aká zásielka vám prišla, a kto je jej odosielateľom.

Evidencia vašej doručenej pošty online

Vďaka našej webovej aplikácii (ku ktorej sa bezpečne prihlasujete vašim heslom) si kedykoľvek môžete skontrolovať doručenú poštu.

Želáte si niektorú zásielku preposlať na inú adresu, naskenovať alebo skartovať? Oznámite nám to jednoducho online pár kliknutiami.

Zásielku si takisto môžete vyzdvihnúť osobne v sídle našej spoločnosti.

Pre väčší komfort si môžete priobjednať doplnkové služby:

Ceny všetkých služieb vrátane doplnkových nájdete v našom cenníku.
i

Skenovanie doručenej pošty

Na požiadanie vám budeme poštu do 24 hodín od doručenia skenovať a posielať na váš e-mail, alebo do aplikácie WhatsApp, Viber, Skype atď. podľa vášho priania. Vďaka tomu si poštu jednoducho prečítate vo vašom mobilnom telefóne, tablete, notebooku, PC.

Miesto podnikania (živnosť)

K trvalému pobytu na našich bratislavských adresách si môžete priobjednať náš súhlas s miestom podnikania pre živnostníkov. Vďaka tomu získa vaše živnostenské podnikanie lukrativnu adresu miesta podnikania v Bratislave.

n

Skartovanie doručenej pošty

Kedykoľvek si môžete pár klikmi objednať skartovanie vami určenej doručenej pošty – jednorazovo, alebo pravidelne. Postaráme sa o jej ekologickú likvidáciu. Samozrejme, v súlade s ochranou osobných údajov (GDPR).

Prenájom zasadacej miestnosti

K službe “miesto podnikania (živnosť)” alebo “sídlo spoločnosti” si môžete u nás podľa potreby rezervovať zasadaciu miestnosť v našich priestoroch na Kadnárovej 15 v Bratislave (Rača). Ideálne na firemné porady, obchodné stretnutia, rokovania, prezentácie. K dispozícii je bezplatné WI-FI pripojenie, flipchart, notebook, tlačiareň, kopírka, skartovačka, toaleta, kancelárske potreby, občerstvenie.

Kde nás nájdete?

V našich kancelárskych priestoroch v Bratislave na Kadnárovej 15. Pozrite si viac info a mapu.

Najčastejšie otázky

Na čo sa nás pýtate najčastejšie? Odpovede si môžete prečítať na stránke: Najčastejšie otázky.

Krok za krokom

Ako si u nás vybavíte trvalý alebo prechodný pobyt v Bratislave? Prečítajte si postup: krok za krokom.

Rezident servis s.r.o.

Byty a obchodné priestory v osobnom vlastníctve:

  • Bratislava, mestská časť Dúbravka, Repašského 3,
  • Bratislava, mestská časť Petržalka, Rovniankova 15,
  • Bratislava, mestská časť Rača, Kadnárova 15,
  • Bratislava, mestská časť Ružinov, Levická 2,
  • Bratislava, mestská časť Ružinov, Medzilaborecká 6