+421 904 166 177

Informácie o našich službách

V zakúpenom základnom balíku majú všetci naši klienti k dispozícii poskytované tieto služby bez akýchkoľvek ďalších poplatkov

 

poštová schránka s Vašim menom
Označenie poštovej schránky

Na Vami zvolenej adrese bude Vaša poštová schránka označená Vašim menom, alebo názvom Vašej firmy, organizácie, či spoločnosti. Kuriér, alebo iný poštový doručovateľ Vám bez akýchkoľvek zaváhaní doručí každú Vašu poštovú zásielku, ktorú Vám následne vyfotografujeme a prepošleme. Svoju poštu si môžete preberať osobne v sídle našej spoločnosti, alebo Vám ju prepošleme na Vami uvedenú aktuálnu korešpondenčnú adresu.


 
SMS notifikácia o doručenej pošte
Notifikácia o doručení pošty

Na Vašu e-mailovú adresu, alebo mobil Vám pošleme notifikáciu o doručenej pošte prostredníctvom e-mailovej správy, alebo sms správy, prípadne do Vašej mobilnej aplikácie WhatsApp, Viber, Skype atď. podľa Vašich želaní.

 Takže o každej Vašej doručenej zásielke budete včas informovaný a ani nemusíte pravidelne osobne kontrolovať obsah Vašej poštovej schránky. Jednoducho to urobíme namiesto Vás.


 
Fotenie Vašej doručenej pošty
Vyfotografovanie každej Vašej poštovej zásielky

Každú Vašu listovú obálku doručenej pošty vyfotografujeme a odošleme na Váš e-mail, alebo do Vašej mobilnej aplikácie WhatsApp, Viber, Skype atď.
To znamená, že na Vašom mobilnom zariadení, alebo na Vašom notebooku, či osobnom počítači uvidíte akú poštovú zásielku ste dostali a kto je jej odosielateľom.


 
Evidencia Vašej doručenej pošty
Evidencia doručenej pošty on-line

Každý náš klient, ktorý sa stane "Rezidentom", má k dispozícii na vlastnom internetovom účte elektronickú on-line evidenciu doručenej pošty, ktorú si môže prostredníctvom našej web aplikácie kontrolovať v reálnom čase  z ktoréhokoľvek miesta na svete. Vďaka doplnkovým službám môže Rezident označiť, ako si želá naložiť s jeho poštovou zásielkou. Teda či ju chce preposlať na inú adresu, alebo oskenovať, zoskartovať, či prevziať osobne v sídle našej spoločnosti.


 
K základnému balíku poskytovaných služieb si môžete pre svoj väčší komfort priobjednať tieto naše doplnkové služby:

 

 

Preposielanie Vašich poštových zásielok
Preposielanie poštových zásielok

K trvalému, alebo prechodnému pobytu, či k virtuálnemu sídlu spoločnosti a k miestu podnikania na živnosť si môžete doobjednať túto našu službu. Môžete si vybrať, či budete chcieť preposielať Vaše poštové zásielky raz, alebo dvakrát mesačne, či raz za týždeň na Vami uvedenú aktuálnu korešpondenčnú adresu a ani to významne nezaťaží Vašu peňaženku. Zvýši to vvšak Váš osobný komfort a zbaví Vás starostí.


 
Skenovanie Vašej doručenej pošty
Skenovanie doručenej pošty

Na požiadanie Vám budeme skenovať Vašu poštu a posielať ju na Vašu e-mailovú adresu, alebo do Vašej mobilnej aplikácie WhatsApp, Viber, Skype atď. do 24 hodín od doručenia Vašej poštovej zásielky podľa Vašich želaní. Takže si ju budete môcť prečítať priamo vo Vašom mobilnom zariadení, alebo na Vašom osobnom počítači, notebooku atď.


 
Prenájom rokovacej miestnosti
Prenájom zasadacej miestnosti

Naši klienti, ktorí majú objednanú službu "sídlo spoločnosti", alebo "miesto podnikania (živnosť)", majú k dispozícii prenajatie zasadacej miestnosti v našich kancelárskych priestoroch na Kadnárovej ulici č. 15 v Bratislave v mestskej časti Rača. Na tomto mieste môžu uskutočnovať firemné porady, rokovania, obchodné stretnutia, prezentácie atď. K dispozícii je bezplatné WI-FI pripojenie, flipchart, notebook, tlačiareň, kopírka, skartovačka, toaleta, kancelárske potreby, občerstvenie.


 
Skartovanie Vašej doručenej pošty
Skartovanie doručenej pošty

Všetci naši klienti, ktorí majú objednaný akýkoľvek základný balík služieb, si môžu doobjednať skartovanie určenej doručenej pošty, či už jednorázovo, alebo pravidelne. Postaráme sa o jej bezpečnú a ekologickú likvidáciu v súlade s ochranou osobných údajov v zmysle GDPR. Stačí len jeden "klik" a ostatné vykonajú za Vás operátori našej spoločnosti Rezident servis s. r. o. efektívne, rýchlo a spoľahlivo. Ušetríte tak Váš drahocenný čas a zbavíte sa zbytočnej administratívy a starostí.  


 
Miesto podnikanie (živnosť)
Miesto podnikania (živnosť)

Naši klienti, ktorí majú objednanú službu "Trvalý pobyt", si môžu doobjednať náš súhlas s miestom podnikania pre živnostníkov. Môžu mať k dispozícii aj prenájom zasadacej miestnosti v našich kancelárskych priestoroch na Kadnárovej ulici č. 15 v Bratislave v mestskej časti Rača. Na tomto mieste môžu uskutočnovať firemné porady, rokovania, obchodné stretnutia, prezentácie atď. K dispozícii je bezplatné WI-FI pripojenie, flipchart, notebook, tlačiareň, kopírka, skartovačka, toaleta, kancelárske potreby, občerstvenie.


Doplnkové služby
Súbory cookies používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete po kliknutí na tlačidlo viac informácií.
Viac informácií Súhlasím