Vaše najčastejšie otázky...
... a naše odpovede:1. Kto môže využívať službu Virtuálne sídlo firmy v Bratislave?
Túto službu môžu využívať už založené firmy zapísané v Obchodnom registri SR, ktoré z akýchkoľvek dôvodov potrebujú zmenu sídla firmy, alebo firmy, ktoré sa len zakladajú a nemajú vlastné, alebo prenajaté priestory na podnikanie.
2. Ak si zakúpim službu Virtuálne sídlo firmy v Bratislave, akú adresu sídla firmy budem mať zapísanú v obchodnom registri?
Záleží len na tom, ktorú z nami poskytovaných adries sídla firmy si vyberiete:
Bratislava III – Mestská časť Rača – Kadnárova 15, 831 52 Bratislava
Bratislava IV – Mestská časť Dúbravka -Repašského 3, 841 02 Bratislava
Bratislava V – Mestská časť Petržalka -Rovniankova 15, 851 02 Bratislava
Bratislava II – Mestská časť Ružinov -Levická 2, 821 08. Bratislava
Bratislava II – Mestská časť Ružinov -Medzilaborecká 6, 821 01 Bratislava
3. Máte v osobnom vlastníctve nehnuteľnosti, na ktorých poskytujete Virtuálne sídlo firmy?
Áno, samozrejme. Všetky nehnuteľnosti, na ktorých poskytujeme naše služby, máme v našom osobnom vlastníctve. Vďaka tomu si môžete byť istí, že vašu adresu sídla Vašej firmy, môžete bezstarostne využívať tak dlho, ako potrebujete.
4. Aký dlhý čas je potrebný na vybavenie súhlasu so zápisom virtuálneho sídla firmy?
Obvykle to netrvá dlhšie ako 3 pracovné dni od prijatia úhrady na náš účet a od prevzatia úradne overených a podpísaných dokumentov objednávateľom.
5. Aký je postup pri vybavovaní virtuálneho sídla firmy na adresách vašich nehnuteľností?
Objednajte si službu “Virtuálne sídlo firmy” na našich stránkach odoslaním webového formulára. Príde vám e-mailové potvrdenie objednávky s uvedeným variabilným symbolom, číslom účtu a sumou k úhrade. Čo najskôr vám odošleme aj príslušné dokumenty, ktoré musíte podpísať u notára alebo na matrike. Vaše podpisy teda musia byť úradne overené. Podpísané dokumenty nám pošlete poštou, alebo ich prinesiete osobne do sídla našej spoločnosti. Následne vám odošleme súhlas so zápisom Vášho nového sídla firmy s overeným podpisom vlastníka nehnuteľnosti na adrese, ktorú ste si zvolili. Potom vykonáte príslušný zápis Vášho noveho sídla Vašej firmy do Obchodného registra na Okresnom súde Bratislava I..
6. Ak mám záujem o službu Virtuálne sídlo firmy musím prísť za vami do Bratislavy?
Nemusíte k nám prísť osobne – celý proces od objednania týchto služieb až po ich úspešné dokončenie je možné spraviť prostredníctvom internetu a Slovenskej pošty. Ale ak nás chcete navštíviť osobne, radi vás privítame v našich firemných priestoroch na adrese: Kadnárova 15, Bratislava a môžete vybaviť všetko potrebné u nás.
7. Na aké časové obdobie si môžem vybaviť službu "Virtuálne sídlo firmy"?
Všetky naše služby si môžete objednať na obdobie 1 až 5 rokov. Objednávkový formulár umožňuje objednať služby na 1 až 5 rokov. Ak si prajete objednať na viac rokov, napíšte nám a pošleme vám špeciálnu ponuku presne podľa vašich potrieb.
8. Môžem si faktúru za službu "Virtuálne sídlo firmy" dať do nákladov firmy?
9. Aké sú výhody služby "Virtuálne sídlo firmy"?
Existuje veľká skupina právnických osôb (firiem, spoločností, neziskových organizácií), ktoré majú zriadené svoje sídlo v prenajatých obchodných (nebytových) priestoroch. Po skončení prenájmu, alebo výpovede z prenájmu sú tieto fyzické, alebo právnické osoby povinné zmeniť aj ich predchádzajúce sídlo, a to v konečnom dôsledku so sebou prináša mnoho starostí, „vybavovačiek“ a tiež financií a administratívnych poplatkov spojených so zápisom zmien do obchodného registra, alebo živnostenského registra, štatistického úradu, príslušných ministerstiev, daňového úradu a iných štátnych inštitúcií. Právnicke a fyzické osoby, ktoré už využívajú virtuálne sídlo, takéto starosti riešiť nemusia. Jednoducho sa presťahujú do iných priestorov a sídlo im zostáva zachované. A to je len jedna výhoda virtuálneho sídla spoločnosti, alebo miesta podnikania (živnosti).
10. Ako funguje virtuálne sídlo, alebo virtuálne miesto podnikania?
Je to najjednoduchší a najelegantnejší spôsob zriadenia sídla spoločnosti, alebo miesta podnikania, za predpokladu, že nie ste vlastníkom nehnuteľnosti, kde je možné takéto sídlo, alebo miesto zriadiť a ste nútení využívať prenájom obchodných priestorov.
šetrite Vaše peniaze s virtuálnym sídlom firmy
Cena služby virtuálneho sídla, alebo miesta podnikania, ktoré poskytuje naša spoločnosť svojim klientom stojí menej ako 8,00 € za každý jeden mesiac. Tým môžete u nás ušetriť aj viac než 200,00 € – 400,00 € ročne, ako by ste za virtuálne sídlo zaplatili u iných spoločností, ktoré poskytujú podobné služby. Takto ušetrené finančné prostriedky môžete využiť na ďalší rozvoj Vašej obchodnej, podnikateľskej, alebo inej neziskovej činnosti v prípade, že prevádzkujete neziskovú organizáciu, alebo občianske združenie.
Na zvolenú adresu Vami zakúpeného virtuálneho sídla, alebo miesta podnikania (živnosti) Vám prichádza doručovaná pošta, ktorú Vám uchovávame, preposielame, prípadne skenujeme, alebo skartujeme. S Vašou doručenou poštou naložíme podľa Vašich želaní. O každej Vašej doručenej pošte Vás informujeme prostredníctvom notifikačnej správy vo forme SMS, e-mailu, alebo mobilnej aplikácie WhatsApp, Skype, Viber ap. To znamená, že o Každej Vašej doručenej zásielke budete včas informovaní.
11. Ako budem vedieť, že mi prišla pošta?
Na doručenú poštu vás bezplatne upozorníme podľa dohody: e-mailom alebo SMS-kou. Okrem toho získate prístup do nášho online systému evidencie pošty, kde si vždy môžete pozrieť prehľad doručenej pošty vrátane odosielateľa, druhu zásielky, dátumu prijatia, hmotnosti zásielky atď.
12. Čo ak mi príde doporučená zásielka určená do vlastných rúk?
Takúto zásielku si vyzdvihnete osobne na príslušnej pošte. Zašleme vám notifikáciu o zásielke vrátane jej podacieho čísla. Tieto informácie pridáme aj do vašej online evidencie zásielok, kde si ich kedykoľvek nájdete. Na poštu teda prídete s vašim občianskym preukazom a s podacím číslom zásielky = na základe toho vám pošta zásielku vydá. Oznámenie o zásielke (žltý lístok) nepotrebujete.
13. Kde a kedy si môžem vyzdvihnúť obyčajné zásielky?
Všetky obyčajné zásielky doručené do schránky si môžete zdarma vyzdvihnúť osobne v našej kancelárii na Kadnárovej ulici č. 15 v Bratislave (Rača), v pracovných dňoch od 8.00. do 16.00. hod.
14. Komu vydávate doručenú poštu?
Vašu doručenú poštu vám vydáme osobne na základe predloženia občianskeho preukazu. Môžete nám ale oznámiť inú poverenú osobu, ktorú oprávňujete, aby u nás preberala vašu poštu. Takáto oprávnená osoba je uvedená v našom informačnom systéme, a pri prevzatí vašej pošty sa takisto musí vždy preukázať občianskym preukazom. Môžete určiť aj viac oprávnených osôb na preberanie vašej pošty.
15. Ako často preposielate zásielky?
Ak si u nás objednáte doplnkovú službu “Preposielanie zásielok”, zároveň si zvolíte interval preposielania pošty:
1 x mesačne = poštu preposielame do 3 pracovných dní nasledujúceho mesiaca,
2 x mesačne = poštu preposielame do 3 pracovných dní po 15. dni v mesiaci, a do 3 pracovných dní nasledujúceho mesiaca,
1 x týždenne = poštu preposielame do 3 pracovných dní nasledujúceho týždňa.
16. Čo ak sa chcem spýtať na niečo iné?
Jednoducho nás kontaktujte telefonicky, e-mailom, alebo nám pošlite Váš dotaz prostredníctvom formulára, ktorý nájdete na podstránke „Kontakt“ – radi zodpovieme všetky vaše otázky.
Kde nás nájdete?
V našich kancelárskych priestoroch v Bratislave na Kadnárovej 15. Pozrite si viac info a mapu.
Najčastejšie otázky
Na čo sa nás pýtate najčastejšie? Odpovede si môžete prečítať na stránke: Najčastejšie otázky.
Krok za krokom
Ako si u nás vybavíte virtuálne sídlo v Bratislave? Prečítajte si postup: krok za krokom.

Rezident servis s.r.o.
Byty a obchodné priestory v osobnom vlastníctve:
- Bratislava, mestská časť Dúbravka, Repašského 3,
- Bratislava, mestská časť Petržalka, Rovniankova 15,
- Bratislava, mestská časť Rača, Horná 1,
- Bratislava, mestská časť Rača, Kadnárova 15,
- Bratislava, mestská časť Ružinov, Levická 2,
- Bratislava, mestská časť Ružinov, Medzilaborecká 6